צור קשר

תודה רבה על פנייתך!

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קוואזי במר מודוף. אודיפו בלאסטיק מונופץ קליר


:שתף עמוד

מה עושים עם הילדים באוגוסט?

מה עושים עם הילדים באוגוסט?
כללי 07:07 - 30.07.19 | שלום מזרחי

מחפשים מה לעשות עם הילדים במחצית השנייה של החופש הגדול? קק"ל מציעה מגוון פעילויות מיוחדות לילדים (והוריהם) בפריסה ארצית – בחינם או ב-10 שקלים. בין הפעילויות: ניווט דיגיטלי, סיורי עששיות, רכיבת אופניים ביערות והפנינג ענק- כל מה שיעזור לכם להעביר את החופש הגדול בלי חור בכיס ובהנאה גדולה 

חופשת הקיץ בעיצומה ולאחר שהסתיימו הקייטנות בחודש יולי שסיפקו "חבל הצלה" ללא מעט הורים, הרי שבאוגוסט רבים מההורים מצפים לסיומה של חופשת הקיץ והגעתה של שנת הלימודים. החופשה הארוכה מובילה לחיפוש אחר אטרקציות ופעילויות למשפחות וקק"ל מציעה לאורך חודש אוגוסט שורה מגוונת של פעילויות לילדים ולהורים ללא תשלום או בעלות סמלית, בפריסה ארצית, שמקשרות לטבע ולמדינת ישראל. מקק"ל נמסר כיבמהלך חודש יולי השתתפו עשרות אלפים במגוון הפעילויות שהציעה קק"ל לציבור הרחב ביערות ובפארקים ברחבי הארץ.

סיורי עששיות

קק"ל מזמינה את הציבור להשתתף בהרפתקה ייחודית ביערותיה בערבי הקיץ. הפעילות תתקיים בשעת בין הערביים: עם צאת הכוכבים נצא לטיול מודרך לאור עששיות ביער, שיכלול היכרות עם החיות הפעילות בלילה, צפייה בכוכבים,  סיפורי אגדות וצ'יזבטים וחלוקת תה צמחים.

מתי ואיפה?

צפון –

יער בית קשת – 20.8.19, 19:00-21:30

מרכז –

פארק בריטניה תל עזקה – 20.8.19, 19:00-21:30

דרום –

יער להב, חר' אבו חוף, 20.8.19, 19:00-21:30

 

עלות? 10 שקלים למשתתף.

מותנה בהרשמה מראש ב"קו ליער" בטלפון: 1-800-350-550, או באתר האינטרנט https://salkkl.kkl.org.il/

צילום: מירה זר

הפנינג במרכזי המבקרים של קק"ל

בחודש אוגוסט יתקיים אירוע הפנינג חווייתי לכל המשפחה במרכז המבקרים של קק"ל ביער חולדה, ההפנינג יכלול שלל הפעלות, סדנאות, סיורים, ופעילויות חינוכיות מהנות.

מתי ואיפה?

מרכז –

יער חולדה – 12.8.19, 19:00-22:00

עלות? 10 שקלים לילד, למבוגר חינם .

מותנה בהרשמה מראש ב"קו ליער" בטלפון: 1-800-350-550, או באתר האינטרנט https://salkkl.kkl.org.il/

 

הפנינג ניווט דיגיטלי ביערות קק"ל

משחק ניווט דיגיטלי מגיע ליערות קק"ל ומאפשר שילוב של הרובד הדיגיטלי עם העולם האמיתי.  במסגרת המשחק נחשף השחקן לידע רב, על שימוש במפה ועל כל נקודה ונקודה במסלול. כל שחקן ייצא עם מספר חדש של עובדות על קק"ל ויערותיה. בנוסף יערכו במקום שלל הפעלות, סדנאות ופעילויות חינוכיות.

מתי ואיפה?

צפון – יער ביריה –  20.8.19, 16:00-19:30

צפון – יער משגב –  6.8.19, 16:00-19:30

דרום – יער שרשרת – 22.8.19, 17:00-20:00

עלות? 10 שקלים לילד, למבוגר חינם.

מותנה בהרשמה מראש ב"קו ליער" בטלפון: 1-800-350-550, או באתר האינטרנט https://salkkl.kkl.org.il/

 

רוכבים עם קק"ל

קק"ל מציעה פעילות רכיבה חווייתית על אופניים לכל המשפחה. באוגוסט תתקיים רכיבה בפארק עדולם המרהיב. מדובר במרחב פתוח המשלב טבע, חקלאות ואתרי עבר. האזור מאופיין בגבעות עגולות ונמוכות, המכוסות ברובן חורש ים תיכוני. קק"ל פיתחה בפארק שבילי אופניים לרוכבים מיומנים ושבילים לכל המשפחה, המשלבים רכיבה לצד נופים מדהימים ביופיים וחפירות ארכיאולוגיות יוצאות דופן מתקופות שונות בהיסטוריה. בנקודת ההתכנסות ניתן יהיה לקבל אופניים ולצאת לרכיבה מודרכת המתאימה לכל המשפחה.

מתי ואיפה? מרכז –

פארק עדולם – 2.8.19, 08:00-11:00

 

עלות? בתשלום: 10 שקלים למשתתף.

מותנה בהרשמה מראש ב"קו ליער" בטלפון: 1-800-350-550, או באתר האינטרנט https://salkkl.kkl.org.il/

ביקור חוויתי בגן הבוטני שביער אילנות

קק"ל מזמינה אתכם לסיורים מרתקים בגן הבוטני היערני שביער אילנות. היער מכיל 350 מיני עצים הצומחים זה בצד זה ומייצגים מבחר של בתי גידול מכל רחבי העולם. סיור ביער הוא חוויה לאוהבי הטבע והזדמנות לעריכת היכרות עם עצים מיוחדים ומופלאים, חלקם בעלי מראה אקזוטי מרתק. המעוניינים יוכלו לשלב בסיורים משחק משימות אינטראקטיבי לכל המשפחה באמצעות שימוש בסמארטפון.

במקום נמצא גם מרכז מבקרים חדשני וממוזג המוקדש כולו לעצים, ומציע למבקרים בו חוויה מיוחדת הכוללת שלל פעילויות, כמו גם סרט קצר בנושא היער, חידון טריוויה, ואפילו רכיבה על אופניים ביער במציאות רבודה.

מתי ואיפה?

יער אילנות

הגן הבוטני פתוח ללא תשלום, בכל ימות השבוע מהשעה 08:00 ועד שקיעה.

בתאריכים: 18-22/8/2019 ו- 25-29/8/2019 יתקיימו סיורים למשפחות במרכז המבקרים בשעות: 09:00, 10:30, 12:00, 13:30, 14:30. בגן הבוטני יתקיימו סיורים בשעות 11:30 ו-14:30.

עלות? 10 ₪ למבקר מגיל 3, הרשמה ותשלום במקום (על בסיס מקום פנוי, לא ניתן להזמין מקומות מראש) – תשלום במזומן בלבד, יש להביא סכום מדויק.

הסיורים בגן הבוטני פתוחים לכולם ללא הרשמה או תשלום.

צילום: יעקב שקולניק

שישי שמח ביערות קק"ל

קק"ל מארחת את תכנית הבידור והאירוח "שישי שמח" בהנחיית ירון אילן. במסגרת התכנית יופיעו זמרים ואורחים מיוחדים.

קק"ל מזמינה את הקהל לצאת ליער ולהרגיש בבית.

מתי ואיפה?

גן יבנה – 16.8.19

יער שוהם – 23.8.19

ראש העין 13.9

עלות?

הכניסה חופשית

תגובות‎